úterý 21. dubna 2015

První z prvních!

Toto je můj úplně první příspěvek na tomto blogu. Přiznávám se, jsem trochu nervózní, asi stejně jako když jdete poprvé na rande s někým koho skoro vůbec neznáte. Já svůj blog taky ještě neznám. Dnes jsem ho vlastně potkala úplně poprvé, uvidím, jak se bude náš vztah vyvíjet dál...
Ale teď vážně! Již dlouho jsem přemýšlela o tom, že bych ráda psala, nějak zvěčnila svoje (určitě velmi zajímavé) myšlenky. Chtěla bych se řídit Kafkovým "Psaní jako forma modlitby", nepřemýšlet nad ničím a nad nikým, prostě si jen psát co chci.
Když přemýšlím co (ne kdo) nejvíc ovlivňuje můj život, jsou to knížky. Přesněji příběhy. Když čtu nějakou knihu, ocitnu se najednou v úplně jiném světě, v jiné realitě, která mi částečně nahrazuje svět opravdový. Neutíkám před ním, jen mi prostě nestačí jeden svět. Jeden z mých nejoblíbenějších citátů od George R. R. Martina zní takto:

“A reader lives a thousand lives before he dies, said Jojen. The man who never reads lives only one.” 

 Nestačí mi jeden svět a nestačí mi ani jeden život. Proto píši hlavně o knihách a doufám, že vás moje články budou inspirovat k tomu, abyste také poznali více světů a životů...
S.

Žádné komentáře:

Okomentovat